Este sitio web utiliza galletas o
cookies
. Si continuas navegando entendemos que aceptas su uso.
Política de
cookies
Cerrar
Sibetrans
Grupos de trabajo
Grupo de trabajo en educación musical
IASPM España - Grupo de trabajo en música popular urbana
Grupo Musicología feminista
Grupo Tradiciones Musicales. ICTMD España
Grupo de Trabajo Música Audiovisual
Grupo de trabajo en producción musical
Ludomusicología
Publicaciones
Trans
Etno
Instrumentos para la investigación musical
Intranet
Home
About TRANS
Editorial Board
Information for Authors
How to cite TRANS
Indexation
Contact
Published issues
Latest issue
Explore TRANS:
By Issue >
By Article >
By Author >
Loading
Share
|
Suscribir RSS Feed
A
|
B
|
C
|
D
|
E
|
F
|
G
|
H
|
I
|
J
|
K
|
L
|
M
|
N
|
O
|
P
|
Q
|
R
|
S
|
T
|
U
|
V
|
W
|
X
|
Y
|
Z
Technological fiction, recorded time and 'replicants' in the concerts of Laurie Anderson
Ainhoa Kaiero Claver
Teresa Fraile Prieto:
Música de cine en España. Señas de identidad en la banda sonora contemporánea.
Reseña de Inés Thiebaut
The “Ghost Melody” as Acousmatic Voice. Music and Effect from Melodrama to Cinema
Emilio Sala (Università degli studi di Milano)
The Arab Avant-Garde. Music, Politics, Modernity, editado por Thomas Burkhalter, Kay Dickinson y Benjamin J. Harbert
Reseñado por Rubén Gómenz Muns (Universitat Rovira i Virgili)
The Charango as Transcultural Icon of Andean Music
Max Peter Baumann
The Communal Ethos in African performance: Ritual, Narrative and Music among the Northern Ewe
Kofi Agawu
The deconstruction of history, music and the autonomy of art in the post-modern aesthetic
Ainhoa Kaiero Claver
The Film Score and the African Musical Experience: Some comments on a work in progress
Andrew L. Kaye
The Melodic form of Polish Ballads
Zbigniew Jerzy Przerembski
The origin of music as seen from evolutionary science and from Alejo Carpentier’s Los pasos perdidos
Norbert Francis
1
2
3
4
5
6
7
...
39
40
41
42
43
44
45
46
47